فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
تنهایی
درباره وبلاگ

چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟ اما افسوس که هیچ کس نبود
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Wellcome و آدرس ghalbetanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 661
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1



جملات عاشقانه
برچسب:, :: ::  نويسنده : عاشق تنها       

تنهایی

روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشته بودم

تنهایی را دوست دارم چون بی وفا نیست

تنهایی را دوست دارم چون تجربه اش کردم

تنهایی را دوست دارم چون عشق دروغین در آن نیست

تنهایی را دوست دارم چون در خلوت تنهاییم در انتظار خواهم گریست و هیچ کس اشک هایم را نمیبیند

اما از روزی که با تو آشنا شدم

از تنهایی بیزارم چون تنهایی یاد آور لحظات تلخ بی تو بودن است

از تنهایی بیزارم چون فضای غم گفته سکوتم تو را فریاد میزند

از تنهایی بیزارم چون به تو وابسته ام

از تنهایی بیزارم چون با تو بودن را تجربه کرده ام

از تنهایی بیزارم چون خداوند هیچ انسانی را تنها نیافریده است

از تنهایی بیزارم چون خداوندتو را برایم فرستاد تا تنها نباشم

از تنهایی بیزارم چون هر وقت در تنهایی گریه می کنم دستان مهربانت را برای پاک کردن اشک هایم کم میاورم

از تنهایی بیزارم چون شیرین ترین لحظاتم با تو بودن است

از تنهایی بیزارم چون مرداب مرده ی تنم با آفتاب نگاه تو جان میگیرد

از تنهایی بیزارم چون کویر خشک لبانم عطش باران محبت لبانت را دارد

از تنهایی بیزارم چون به قداست شانه هایت ایمان دارم.

از تنهایی بیزارم چون تمام واژه های شعرم با تو بودن را فریاد میزند.

از تنهایی بیزارم چون هیچگاه تنهایی را درک نکرده ام

همیشه… همه جا… در هر حال… حضورت را در قلبم حس کرده ام پس بگذار با تو باشم

و عاشقانه در آغوش پر مهر تو بمیرم تا همیشه ماندگار باشم. پس تنهایم نگذار…



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت17:01---28 آذر 1392
سلام
در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد بهار آرزوهایت …
یلدا مبارک !


مهرداد
ساعت22:54---8 آبان 1392
رسم “خوب ها” همین است :

حرف آمدنشان شادت می کند و ماندنشان با دلت چنان می کند که
هنوز نرفته دلتنگشان می شوی …


kiana
ساعت16:47---27 بهمن 1391
,وبلاگ خوشگلی داری عزیزم.ممنون خوب بود.

kiana
ساعت16:47---27 بهمن 1391
,وبلاگ خوشگلی داری عزیزم.ممنون خوب بود.

kiana
ساعت16:47---27 بهمن 1391
,وبلاگ خوشگلی داری عزیزم.ممنون خوب بود.

kiana
ساعت16:47---27 بهمن 1391
,وبلاگ خوشگلی داری عزیزم.ممنون خوب بود.

kiana
ساعت16:47---27 بهمن 1391
,وبلاگ خوشگلی داری عزیزم.ممنون خوب بود.

زهرا
ساعت18:46---21 شهريور 1391
سلام گلم وبلاگ خوشگلی داری.مطالب وبلاگت بی نظیره.من شما رو لینک کردم ممنون میشم وبلاگ منو ویزیت کنی و یه نظز هم بدی خوشحال میشم.مر30

زهرا
ساعت18:45---21 شهريور 1391
سلام گلم وبلاگ خوشگلی داری.مطالب وبلاگت بی نظیره.من شما رو لینک کردم ممنون میشم وبلاگ منو ویزیت کنی و یه نظز هم بدی خوشحال میشم.مر30

پونه
ساعت16:58---21 مرداد 1391
سلام دوست عزیز اگه دوست داشتی با مسنجر بیا خوشحال میشم
دوست دارم بیشتر باهات آشنا بشم
من همیشه تو اینترنتم


نانوش
ساعت15:18---15 تير 1391
دوست عزیز نمیدونم چرا هر کاری میکنم لینک نمیشی معذرت میخوام.به نظرت مشکل چیه؟:

نانوش
ساعت14:16---15 تير 1391
بس که دیوار دلم کوتاه است . هرکه از کوچه ی تنهایی من می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده . سرکی می کشدو می گذرد …
سلام وبلاگ زیبای داری.با اجازه لینک شدید.به اسم عاشق تنها.لطفا به منم سر بزن.و دوست داشتی منو به اسم ستاره چشمک زن لینک کن.ممنون.منتظرم


دنیا
ساعت16:28---13 خرداد 1391
http://loxblog.com/images/smilies/smile%20(5).gif

ارغوان
ساعت17:17---12 فروردين 1391
سلام.بسیار زیبا بود.وبلاگ قشنگی هم دارین.ممنون که به وبلاگ من سر زدین.بازم از این کارا کنید

مهرداد
ساعت0:20---16 اسفند 1390
سلام
دنیایم را میدهم برای لبخندت، هراسی نیست...

شاد که باشی... دنیا از آن من است...


نگین
ساعت2:26---15 اسفند 1390
عالی بود

مهرداد
ساعت1:34---13 اسفند 1390
سلام دوست عزیزم
لینک شدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: